Vereniging Nieuws Training Loopagenda Foto's Links Contact

Wat ons betreft graag!. Kom op woensdagavond om 19:15 uur naar de parkeerplaats bij de sporthal aan de Zuiderweg en je kunt 1 maand gratis meetrainen. En!!! als het proef trainen je goed is bevallen dan kun je je aanmelden als lid. Wil je meedoen met de wandelgroep? Dan kun je gewoon eens langskomen en meewandelen. Starttijd en -plaats, etc. is hetzelfde als hierboven.

Hardloopschema BEGINNERS

Altijd 2 minuten wandelen (warming-up) voordat je met je training begint. Bij het hardlopen is het belangrijk om je EIGEN TEMPO te lopen, probeer van het uitzicht te genieten.
Bij het wandelen is het belangrijk om op je ademhaling te letten, neus inademen en mond uitademen.

Bouw rustig op, geef je lichaam de tijd aan de inspanning te wennen. Hou vol het wordt echt gemakkelijker. Bij pijn neem gas terug of last extra rust in. 12 weken lijkt lang, maar je werkt zo wel rustig naar een goede basis conditie.

Hardloopgroep HOOGKERK traint elke woensdagavond van 19.15 uur tot ongeveer 20:45 uur. Na deze 12 weken kun je aansluiten bij de groep.
Belangrijk: loop op goede hardloopschoenen (info bij hardloopzaken) dit scheelt heel veel blessureleed. Hou vol, ook al gaat het eens een dagje minder.